کد خبر : 6748
تاریخ انتشار : شنبه 3 خرداد 1399 - 3:09
-

استفاده حداکثری از ظرفیت ها در اطلاع رسانی فعالیتهای شهرداری سمنان

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، علی اکبر بنی اسدی سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان گفت: برای اطلاع رسانی فعالیتهای شهرداری سمنان از حداکثر امکانات موجود بهره گرفته می شود. همزمان با هفته روابط عمومی، نشست بررسی عملکرد روابط عمومی شهرداری سمنان در محل سالن جلسات شهرداری سمنان و باحضور شهردار

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، علی اکبر بنی اسدی سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان گفت: برای اطلاع رسانی فعالیتهای شهرداری سمنان از حداکثر امکانات موجود بهره گرفته می شود.

همزمان با هفته روابط عمومی، نشست بررسی عملکرد روابط عمومی شهرداری سمنان در محل سالن جلسات شهرداری سمنان و باحضور شهردار ، معاونین و مدیران مناطق سه گانه شهرداری سمنان برگزار شد.


علی اکبر بنی اسدی ، سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان در این نشست  گزارشی از عملکرد حوزه روابط عمومی در یکسال گذشته ارائه کرد و گفت:  اطلاع رسانی، مستندسازی، تبلیغات و امور بین الملل محورهای اصلی فعالیت های روابط عمومی شهرداری است که از طریق پایگاه خبری شهرداری منعکس می شود .


بنی اسدی به ابزارهای اطلاع رسانی شهرداری سمنان اشاره کرد و افزود : خلاقیت و سرعت در اطلاع رسانی رویکرد اصلی این دوره فعالیت های روابط عمومی بوده و سعی شده برای اطلاع رسانی فعالیتهای شهرداری سمنان از حداکثر امکانات و بسترهای ارتباطی موجود بهره گرفته شود.


وی با بیان اینکه امروزه جایگاه روابط عمومی‌ها در شهرداری نسبت به گذشته اهمیت بیشتری یافته ،گفت  مدیران مناطق و سازمانهای مجموعه شهرداری سمنان به این نتیجه رسیده‌اند که برای پیشبرد اهداف سازمان خود نیازمند روابط عمومی فعال و پویا هستند.


سرپرست مدیریت امور بین الملل شهرداری سمنان در پایان چالش های حوزه روابط عمومی را بیان کرد که در این خصوص به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.