کد خبر : 6736
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 خرداد 1399 - 21:36
-

سوم خرداد روز مقامت، ایثار و پیروزی، برای ملت ایران اقتدار می آورد و همه باید در بزرگداشت این روز احساس تکلیف کنند

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جلسه کمیته مراسم مناسبتهای مذهبی شهرستان گفت باید رشادت های دلاورمردان دفاع مقدس برای نسل بعد به درستی بیان شود تا آنهایی که در جنگ ها حضور نداشتند بتوانند شرایط آن دوران را به خوبی درک کنند. ایشان امنیت امروز کشور ایران را

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جلسه کمیته مراسم مناسبتهای مذهبی شهرستان گفت باید رشادت های دلاورمردان دفاع مقدس برای نسل بعد به درستی بیان شود تا آنهایی که در جنگ ها حضور نداشتند بتوانند شرایط آن دوران را به خوبی درک کنند.


ایشان امنیت امروز کشور ایران را مرهون رشادت ها و شهادت فرزندان این مرز و بوم دانست و گفت : رشادت ها، ایثار و از خودگذشتگی های رزمندگان بهترین الگو برای همه است.


حمیدرضا پارسا ادامه داد : گرامی داشت سوم خرداد ، روز مقامت، ایثار و پیروزی، برای ملت ایران اقتدار می آورد و همه باید در بزرگداشت این روز احساس تکلیف کنند.


وی تصریح کرد : برای گرامی داشت این ایام نیاز امروز و هر روز انقلاب اسلامی، زنده نگه داشتن تفکر انقلابی،فرهنگ ایثار،جهاد و شهادت ،فداکاری و روحیه حماسی است.


وی تاکید کرد : باید جوانان و نسل های سوم و چهارم انقلاب اسلامی از چنین تفکراتی آگاه شوند تا بتوانند در همه صحنه ها هوشمندانه حضوریابند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.