کد خبر : 6725
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 خرداد 1399 - 13:46
-

فرهنگ دفاع مقدس برای نوجوانان و جوانان استان سمنان گسترش یابد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس برای نوجوانان و جوانان استان گسترش یابد، گفت: اجرای برنامه‌های تأثیرگذار در دستور کار قرار گیرد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،حبیب‌الله خجسته پور پیش از ظهر پنجشنبه در نخستین جلسه هماهنگی مدیران کارگروه‌های تخصصی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس به

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس برای نوجوانان و جوانان استان گسترش یابد، گفت: اجرای برنامه‌های تأثیرگذار در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،حبیب‌الله خجسته پور پیش از ظهر پنجشنبه در نخستین جلسه هماهنگی مدیران کارگروه‌های تخصصی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه دفاع مقدس، معیار و الگویی مناسب برای ملت ایران در برابر هر تهدید و بحران است، اظهار داشت: فرهنگ دفاع مقدس برای نوجوانان و جوانان استان که درواقع نسل بعد از جنگ تحمیلی است، گسترش یابد.

وی با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌های تأثیرگذار در دستور کار مدیران کارگروه‌های تخصصی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس قرار گیرد، افزود: برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های نوین و تولید محتوای تأثیرگذار به‌گونه‌ای تبیین و اجرا شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تأکید بر اینکه مخاطبان برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس به دودسته تقسیم می‌شوند، تصریح کرد: گروه نخست افرادی هستند که به سبب اقتضای سنی، آن روزهای سراسر حماسه را درک کردند و گروه دوم نیز به‌عنوان نسل پس از جنگ از آثار و خاطرات و یادگارهای دفاع مقدس بهره‌مند هستند.

خجسته پور بیان کرد: برنامه‌های این هفته باید به‌گونه‌ای طراحی شود که برای گروه اول یادآوری آن ایام و تجدیدقوای فرهنگی و معنوی را شکل دهد و درعین‌حال سبب شود تا گروه دوم نیز بیش‌ازپیش با زیبایی‌های آن سال‌های حماسه و غیرت آشنا شوند.

وی با اشاره به لزوم الگو گیری از آن سال‌های طلایی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس، معیار و الگویی مناسب برای ملت ایران در برابر هر تهدید و بحران است و می‌توانیم با الگو گیری از آن بر هر تهدید و مشکلی پیروز شویم.

معاون استاندار سمنان با تأکید بر اینکه رویکرد برنامه‌های امسال در مقوله دفاع مقدس به دلیل قرار گرفتن در چهلمین سالگرد این مناسبت ارزشمند بسیار متفاوت است، گفت: واژه «جنگ» فی النفسه دل‌پذیر و خوش‌آیند نیست اما آنچه برای ملت ایران از اهمیت خاصی برخوردار است، دفاع مقدس ملت ایران از هجوم تمام‌عیار رژیم بعثی است که آحاد مردم ما باگذشت مال و جان خود اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک این کشور جدا شود.

خجسته پور با تأکید بر اینکه فرمانداران استان باید نسبت به تشکیل ستادهای شهرستانی با دبیری فرماندهان سپاه پاسداران و نیروی مقاومت بسیج اقدام کنند، تصریح کرد: کشور ما طی سال‌های اخیر جنگ‌های مختلفی همچون سایبری، بیولوژیک و غیره را تجربه کرده و خوشبختانه جوانان غیرتمند ما با الهام از درس آموخته‌های دفاع مقدس توانستند حیله و ترفندهای ناجوانمردانه دشمنان را محکوم‌به شکست و نابودی کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.