کد خبر : 6714
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 خرداد 1399 - 11:35
-

۳۴ دستگاه استخراج ارز دیجتال در گرمسار کشف شد

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۳۴ دستگاه استخراج ارز دیجتال در گرمسار خبر داد و گفت: ارزش این کشفیات سه میلیارد ریال را شامل می‌شود. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،سردار عبدالله حسنی با بیان اینکه در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر راه‌اندازی و بهره‌برداری غیرمجاز از دستگاه تولید ارز دیجیتال در

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۳۴ دستگاه استخراج ارز دیجتال در گرمسار خبر داد و گفت: ارزش این کشفیات سه میلیارد ریال را شامل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،سردار عبدالله حسنی با بیان اینکه در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر راه‌اندازی و بهره‌برداری غیرمجاز از دستگاه تولید ارز دیجیتال در گرمسار بلافاصله موضوع در دستور کار بررسی قرار گرفت، ابراز داشت: پلیس اقدامات قانونی خود را در این راستا آغاز و کار تحقیقاتی از سر گرفته شد.

وی افزود: مأموران انتظامی گرمسار نیز در بررسی‌های اولیه خود مشخص کردند مالک یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی ایوانکی اقدام به تهیه و بهره‌برداری از دستگاه ماینر می‌کند.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه با همکاری اداره برق از این واحد نیمه تعطیل بازدید به عمل آمد، ابراز داشت: در پی این بازرسی‌ها ۳۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال فعال در این شرکت کشف و ضبط شد.

حسنی ارزش این دستگاه‌های کشف‌شده را سه میلیارد ریال برآورد و اضافه کرد: مالک این کارخانه نیز تحت تعقیب قضائی قرارگرفته و اقدامات قانونی در حال انجام است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.