کد خبر : 6680
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 - 12:12
-

امنیت بالای سمنان نشانگر عملکرد خوب نیروی انتظامی است

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه امنیت یکی از مولفه‌های مهم زندگی محسوب می‌شود، گفت: امنیت بالای استان نشانگر عملکرد خوب نیروی انتظامی است. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی در دیدار عصر سه شنبه خود با چند نفر از مسئولان انتظامی سمنان به میزبانی دفتر خود با اشاره به

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه امنیت یکی از مولفه‌های مهم زندگی محسوب می‌شود، گفت: امنیت بالای استان نشانگر عملکرد خوب نیروی انتظامی است.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی در دیدار عصر سه شنبه خود با چند نفر از مسئولان انتظامی سمنان به میزبانی دفتر خود با اشاره به امنیت به مثابه یک رکن اساسی و مهم در جامعه، بیان کرد: امنیت بالای استان سمنان نشانگر عملکرد خوب نیروی انتظامی است.

وی افزود: اگر امنیت مختل شود اجرای هیچ طرحی در مسیر پیشرفت و آبادانی کشورها میسر نیست و این مقوله نشان‌دهنده اهمیت امنیت به مثابه یک رکن حیاتی است.

امام جمعه سمنان بیان کرد: آنچه در جامعه باعث آرامش و امنیت روانی مردم می‌شود، حضور مقتدرانه پلیس است، بیان کرد: خوشبختانه استان سمنان منطقه‌ای ناامن برای متخلفان است.

آیت‌الله شاهچراغی با بیان اینکه اقدامات پلیس در راستای عفاف و حجاب اثر بخش است اما باید تقویت شود، بیان کرد: این رسالت بر دوش دیگر دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی و… است.

شایان ذکر است، فرمانده انتظامی شهرستان سمنان در این نشست گزارشی از عملکرد ناجا در سال ۹۸ ارائه کرد.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.