کد خبر : 6655
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 اردیبهشت 1399 - 13:25
-

پیگیری مطالبات دولتی شهرداری‌ سمنان برای تهاتر از طریق اسناد خزانه

سرپرست امور مالی شهرداری سمنان گفت: حدود ۲۰۰۰ میلیارد ریال، دستگاه های اجرایی به شهرداری سمنان بدهکارند. ​به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، لطف الله خیری عنوان کرد: اوراق تسویه نوع دوم برای تهاتر طلب پیمانکاران،اشخاص و شرکت های دولتی که از دولت طلبکار هستند اما به سیستم بانکی بدهکارند،تعریف شده تا بتوانند مطالبات خود

سرپرست امور مالی شهرداری سمنان گفت: حدود ۲۰۰۰ میلیارد ریال، دستگاه های اجرایی به شهرداری سمنان بدهکارند.


به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، لطف الله خیری عنوان کرد: اوراق تسویه نوع دوم برای تهاتر طلب پیمانکاران،اشخاص و شرکت های دولتی که از دولت طلبکار هستند اما به سیستم بانکی بدهکارند،تعریف شده تا بتوانند مطالبات خود را از این طریق دریافت کنند.


خیری با اشاره به اینکه با استفاده از این ظرفیت قانونی به وجود آمده در قالب تهاتر بسیاری از مطالبات شهرداری از دستگاه‌های دولتی تعیین تکلیف می‌شود گفت : بدهی دستگاه های اجرایی به شهرداری سمنان حدود ۲۰۰۰ میلیارد ریال بوده که بر مبنای عوارض سال ۹۸ محاسبه گردیده و اگر دولت این مبلغ را به شهرداری پرداخت نکند یا از طریق این اوراق تهاتر نشود راهی جز اخذ تسهیلات باقی نمی ماند . 


وی تصریح کرد: کل تسهیلات دریافتی در بخش عمرانی و آزادسازی هزینه  می گردد .


سرپرست امور مالی شهرداری سمنان با بیان اینکه شهرداری سمنان جزء شهرداری هایی است که کمترین میزان تسهیلات را تاکنون اخذ نموده است گفت : شهرداری سمنان همچنین تسهیلات مربوط به ادوار قبلی شهرداری را تسویه حساب نموده است.

منبع: ایمنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.