کد خبر : 6626
تاریخ انتشار : شنبه 27 اردیبهشت 1399 - 12:53
-

احداث چهار هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای افراد فاقد مسکن در دامغان

رئیس اداره راه و شهرسازی دامغان گفت: چهار هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای افراد فاقد مسکن در این شهرستان نیاز است که می‌بایست تا سال ۱۴۰۵ احداث شود. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،مهدی هراتی با بیان اینکه تا سال ۱۴۰۵ باید برای چهار هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی افراد فاقد مسکن در

رئیس اداره راه و شهرسازی دامغان گفت: چهار هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای افراد فاقد مسکن در این شهرستان نیاز است که می‌بایست تا سال ۱۴۰۵ احداث شود.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،مهدی هراتی با بیان اینکه تا سال ۱۴۰۵ باید برای چهار هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی افراد فاقد مسکن در دامغان احداث شود، بیان کرد: این نیاز، به وزارت راه و شهرسازی اعلام شده و امیدواریم تا تاریخ معین افراد فاقد مسکن را خانه‌دار کنیم.

وی افزود: تاکنون سه هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی در قالب مسکن مهر در دامغان احداث که از این تعداد سه هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی به صاحبان آن تحویل و مابقی نیز در حال تکمیل و واگذاری است.

رئیس اداره راه و شهرسازی دامغان خاطر نشان کرد: برای احداث واحد‌های مسکن مهر در دامغان ۵۴ هکتار زمین اختصاص و واگذار شد که در ساخت آن ۲۶ شرکت ساختمانی مشارکت داشتند.

هراتی گفت: برای احداث واحد‌های مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در دامغان دو هکتار زمین در دو محدوده شهرک بوستان و مسکن مهر اختصاص پیدا کرد که پس از اعلام اسامی ثبت نام کنندگان واجد شرایط مقدمات ساخت و ساز این پروژه آغاز خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.