کد خبر : 6585
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399 - 20:45
-

پیچ پنج‌هزاری محور ارتباطی آرادان اصلاح شد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان پیچ پنج‌هزاری محور ارتباطی آرادان اصلاح شد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، منصورکیایی بعدازظهر چهارشنبه در نشست شورای ترافیک استان سمنان به میزبانی استانداری با اشاره به اینکه نوسازی دوربین‌های ثبت تخلف و کنترل ترافیک در حوزه برون‌شهری محورهای ارتباطی استان در سال گذشته انجام شد، اظهار داشت:

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان پیچ پنج‌هزاری محور ارتباطی آرادان اصلاح شد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، منصورکیایی بعدازظهر چهارشنبه در نشست شورای ترافیک استان سمنان به میزبانی استانداری با اشاره به اینکه نوسازی دوربین‌های ثبت تخلف و کنترل ترافیک در حوزه برون‌شهری محورهای ارتباطی استان در سال گذشته انجام شد، اظهار داشت: کاهش آمار تصادفات جاده‌ای مهم‌ترین سیاستی است که در سال جاری از سوی این سازمان دنبال می‌شود.

وی بابیان اینکه اجرای طرح نوسازی دوربین‌های ثبت تخلف و کنترل ترافیک درراه‌های مواصلاتی استان سمنان در سال جاری نیز ادامه دارد، افزود: طی سال گذشته ۷۰۰ کلاه ایمنی با رویکرد کاهش آمار فوتی‌های ناشی از سوانح رانندگی در بین تعدادی از اهالی روستاهای استان توزیع شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان با تأکید بر اینکه کانالیزه کردن پاسگاه‌های پلیس‌راه استان با تأمین اعتبار در دستور کار است، خاطرنشان کرد: این طرح با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌های استان در حال انجام است.

منصور کیایی گفت: با توجه به یکنواخت و کویری بودن جاده‌های استان، ایجاد جاذبه‌های مصنوعی و اقامتگاه‌های بین‌راهی برای توقف رانندگان و مسافران در دستور کار است.

وی با اشاره به در پیش بودن تعطیلات عید سعید فطر بیان کرد: تمهیدات لازم برای ایمنی جاده‌های استان برای عبور وسایل نقلیه اندیشیده می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان بابیان اینکه سه‌نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان اصلاح شد، یادآور شد: پیچ پنج‌هزاری محور ارتباطی آرادان از نقاط پرخطری است که رفع مشکل شده است.

منصور کیایی با تأکید بر اینکه این امر در کاهش سوانح رانندگی در منطقه تأثیر قابل‌توجهی داشته است، خاطرنشان کرد: نوسازی ماشین‌آلات راهداری از برنامه‌های مهم در اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در سال جاری به شمار می‌رود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.