کد خبر : 6577
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399 - 18:34
-

کشف ۹۵ میلیون جفت دستکش لاتکس در گرمسار

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۹۵ میلیون جفت دستکش لاتکس در گرمسار خبر داد و گفت: فرد محتکر دستگیرشده است. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،عبدالله حسنی با تأکید بر اینکه مقابله با متخلفان اقتصادی به‌ویژه محتکران یکی از مهم‌ترین رویکردهای نیروی انتظامی است، اظهار داشت: ۹۵ میلیون جفت دستکش لاتکس در شهرک صنعتی ایوانکی احتکار

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۹۵ میلیون جفت دستکش لاتکس در گرمسار خبر داد و گفت: فرد محتکر دستگیرشده است.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،عبدالله حسنی با تأکید بر اینکه مقابله با متخلفان اقتصادی به‌ویژه محتکران یکی از مهم‌ترین رویکردهای نیروی انتظامی است، اظهار داشت: ۹۵ میلیون جفت دستکش لاتکس در شهرک صنعتی ایوانکی احتکار شده بود.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی این محموله ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی برنامه‌های متعددی برای پیشگیری و مقابله با جرایمی که ارتباط مستقیم با سلامت جامعه دارد تدوین کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان بابیان اینکه این محموله احتکار شده با بررسی مأموران نامحسوس پلیس کشف و ضبط شد، افزود: هماهنگی درون و برون‌سازمانی برای بازرسی از این واحد تولیدی به‌سرعت انجام شد.

حسنی با تأکید بر اینکه یک نفر به‌عنوان عامل اصلی این احتکار شناسایی و دستگیر شد، تصریح کرد: پرونده این فرد محتکر به مراجع قضائی برای صدور حکم ارسال‌شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.