کد خبر : 6571
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399 - 14:46
-

احداث سکوهای گلدانی در شهرستان سمنان

مسئول جنگلکاری اداره منابع طبیعی شهرستان سمنان گفت: احداث سکو‌های گلدانی به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع در شهرستان سمنان قابلیت تولید ۲۵۰ هزار اصله نهال گلدانی در سال را خواهد داشت. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،مهرزاد شادمان از احداث سکو‌های گلدانی به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع در شهرستان سمنان خبر داد و گفت: در

مسئول جنگلکاری اداره منابع طبیعی شهرستان سمنان گفت: احداث سکو‌های گلدانی به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع در شهرستان سمنان قابلیت تولید ۲۵۰ هزار اصله نهال گلدانی در سال را خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،مهرزاد شادمان از احداث سکو‌های گلدانی به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع در شهرستان سمنان خبر داد و گفت: در این سکو ها  قابلیت تولید ۲۵۰ هزار اصله نهال گلدانی در سال را خواهد داشت.

او افزود: در سال ۹۸ با تخصیص اعتبار ۵ میلیارد ریال نسبت به ساخت سکو‌های تولید نهال گلدانی در نهالستان شهید عموزاده سمنان اقدام شد که در ماه جاری به بهره برداری می‌رسد.

 مسئول جنگلکاری اداره منابع طبیعی شهرستان سمنان بیان کرد: ضد عفونی کردن خاک سکوها راحت تر و موفقیت آمیز تر از بسترهای زمینی است ، بسترهای زمینی باید به گونه ای باشد که خاک اطراف ریشه را از قسمتهای دیگر مجزا کنند و در این خصوص بتون برای بسترهای زمینی مناسب تر است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.