کد خبر : 6564
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399 - 14:35
-

توسعه فعالیت های ارزشی و معنوی و ترویج ارزش های دفاع مقدس وظیفه فرهنگ و ارشاد اسلامی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، انجام فعالیت های ارزشی، معنوی و نیز توسعه و ترویج فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس را رسالت و وظیفه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و گفت: فعالیت های فرهنگی و هنری نیز باید منطبق بر منویات رهبر انقلاب اسلامی باشد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، انجام فعالیت های ارزشی، معنوی و نیز توسعه و ترویج فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس را رسالت و وظیفه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و گفت: فعالیت های فرهنگی و هنری نیز باید منطبق بر منویات رهبر انقلاب اسلامی باشد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، ، فرشید فلاح در دیدار مدیر و مسوولان بنیاد حفظ آثار و ارزش هایس دفاع مقدس استان سمنان با وی تاکید کرد: در فعالیت های انگیزشی به غیر از کارهای ارزشی، معنوی  و دینی وظیفه دیگری نداریم و و رویکردی غیر از این را نیز غلط می دانیم.

وی با تاکید بر لزوم اجرای منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در عرصه فرهنگ و هنر خاطرنشان کرد: منویات رهبری در فعالیت های فرهنگی و هنری باید در دستور کار قرار دهیم.

فلاح با اعلام آمادگی برای انجام فعالیت های فرهنگی و هنری مشترک با بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان سمنان اظهار داشت: تلاش بر این است تا فعالیت ها را به سمت فعالیت های دفاع مقدس و ترویج ارزش های آن سوق دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، هنرمندان و فرهنیختگان را از سرمایه ها دانست و فرهنگ و ارشاد اسلامی را خانه اصحاب فرهنگ و هنر خواند و تاکید کرد: برای تولید و ارائه کارهای خوب، با کیفیت و موثر باید از هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر استفاده کنیم.

وی با تاکید بر لزوم پرهیز از تولید کارهای کم اثر گفت: فعالیت ها و جشنواره های هنری باید به صورت تخصصی برگزار کنیم تا کیفیت لازم و اثربخشی مناسب داشته باشد و در عرصه دفاع مقدس نیز باید به کیفیت محصولات فرهنگی توجه خاص نماییم.

فلاح، کارهای ارزشی با کیفیت را ماندگار دانست و گفت: فعالیت و کاری که با دل و جان هنرمندان تولید و ارائه شود ماندگار خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان همچنین توجه به تولید آثار برای استفاده در فضای مجازی را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: برای استفاده گسترده تر از آثار ، محصولات فرهنگی باید به گوانه ای تولید شود که قابلیت استفاده در فضای مجازی را برای جذب مخاطبان بیشتر داشته باشد.

وی ابراز امیدواری کرد: با اتخاذ چنین رویکری سمنان در آینده بتواند جایگاه مناسبی در خصوص تولید و ارائه آثار فرهنگی و هنری در فضای مجازی در کشور به خود اختصاص دهد.

مدیر و مسوولان بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان سمنان نیز در این نشست با تبریک انتصاب مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی و آرزوی موفقیت برای وی، گزارشی از فعالیت ها و برنامه های این بنیاد برای توسعه فرهنگ و ارش های دفاع مقدس بیان کردند.

محمد حسن سلامی مدیر بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان سمنان به برگزاری چهلمین سالگرد دفاع مقدس در سال جاری گفت: برنامه های گسترده ای برای بزرگداشت این امر پیش بینی شده و امیدواریم در این خصوص از ظرفیت و توان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز استفاده کنیم.

وی بر ضرورت تشکیل کارگروهی با مشارکت و همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر دستگاههای فرهنگی تاکید کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.