کد خبر : 6519
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اردیبهشت 1399 - 14:19
-

تشکیل۷۲۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۲۰ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش ۱۵۱ میلیارد ریال در استان تشکیل شد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،مهدی یحیایی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۲۰ فقره پرونده تخلف برای واحدهای صنفی استان به ارزش ۱۵۱ میلیارد

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۲۰ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش ۱۵۱ میلیارد ریال در استان تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،مهدی یحیایی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۲۰ فقره پرونده تخلف برای واحدهای صنفی استان به ارزش ۱۵۱ میلیارد و ۸۱ میلیون و ۲۸۲ هزار ریال تشکیل‌شده است.

وی بابیان اینکه تاکنون ۳۶۶ فقره پرونده در اداره کل تعزیرات استان سمنان رسیدگی شده است، افزود: متخلفان این پرونده‌ها محکوم‌به پرداخت ۱۷ میلیارد و ۵۳۹ میلیون ریال جریمه نقدی شدند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با اشاره به اینکه بیشترین تخلفات مربوط به بخش کالا و خدمات با ۵۴۸ پرونده است، تصریح کرد: ۱۰۰ پرونده در حوزه بهداشت و درمان و ۷۲ پرونده در حوزه قاچاق کالا و ارز تشکیل‌شده است.

یحیایی در ادامه گفت: گران‌فروشی، کم‌فروشی، عرضه کالای قاچاق و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی عمده‌ترین تخلفات صنفی است که در دو ماه گذشته ثبت‌شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.