کد خبر : 6400
تاریخ انتشار : شنبه 20 اردیبهشت 1399 - 9:59
-

واژگونی تریلی در محور دامغان – جندق حادثه آفرید

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از واژگونی تریلی در کیلومتر ۱۱۱ محور دامغان – جندق خبر داد و گفت: متأسفانه در این حادثه راننده جان باخت. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،مظفر محمد خانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه واژگونی یک دستگاه تریلی در کیلومتر ۱۱۱ محور دامغان-جندق حادثه آفرید، گفت: این

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از واژگونی تریلی در کیلومتر ۱۱۱ محور دامغان – جندق خبر داد و گفت: متأسفانه در این حادثه راننده جان باخت.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،مظفر محمد خانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه واژگونی یک دستگاه تریلی در کیلومتر ۱۱۱ محور دامغان-جندق حادثه آفرید، گفت: این حادثه ساعت ۱۵:۲۷ بعدازظهر جمعه به وقوع پیوست که بلافاصله نیرو‌های امداد و نجات پایگه هلال احمر جندق به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با تلاش نیرو‌های امداد و نجات این عملیات ساعت ۲۰:۳۰ به پایان رسید، افزود: متأسفانه به علت شدت حادثه راننده جان باخت.

مدیرعامل هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه عدم توجه به جلو، خستگی و خواب‌آلودگی عمده‌ترین دلیل بروز تصادفات رانندگی را شامل می‌شود، ابراز داشت: استراحت به موقع، پرهیز از شتاب و عجله و همچنین رعایت قوانین و مقررات می‌تواند از این حوادث تلخ پیشگیری کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.