کد خبر : 6280
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399 - 18:27
-

شهیدی که زادروزش آسمانی شد

امام جمعه شیبان در پیامی به مناسبت سالگرد شهادت ۲ تن از مدافعان امنیت، شهیدان را مظهر عزت و سرافرازی اسلام عنوان کرد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،حجت الاسلام والمسلمین قاضی نواصر، امام جمعه شیبان به مناسبت دومین سالگرد شهادت ۲ تن از شهدای حریم امنیت و ولایت این شهر پیامی صادر کرد که

امام جمعه شیبان در پیامی به مناسبت سالگرد شهادت ۲ تن از مدافعان امنیت، شهیدان را مظهر عزت و سرافرازی اسلام عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،حجت الاسلام والمسلمین قاضی نواصر، امام جمعه شیبان به مناسبت دومین سالگرد شهادت ۲ تن از شهدای حریم امنیت و ولایت این شهر پیامی صادر کرد که به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله أموات، بل إحیاء عند ربهم یرزقون

زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از خود شهادت نیست

امام خمینی (ره)

شهادت هنر مردان خداست؛ کسانی که جان خود را در راه معبود خویش هدیه میکنند. شهدا نماد ایثار و فداکاری اند و نزد پروردگار متعال بالاترین درجات را دارند.

شهدای بزرگوار مظهر عزت و سرافرازی دین اسلام و انقلاب اسلامی و شاگردان حقیقی مکتب اهل بیت (ع) هستند و همه ما باید قدردان رشادت آفرینی این عزیزان در دفاع از ارزش‌های اسلام و حریم امنیت و ولایت باشیم.

همواره شهدا شجاعانه و عاشقانه بابذل جان خویش از کیان وطن و حریم میهن دفاع میکنند وبا شهادت برگ زرین دیگری از حدیث عشق و تبعیت از مولا و سرور خود رقم میزنند.

شهیدان، مظهر سرافرازی و عزت اسلام/شهیدی که زاد روزش آسمانی شد

اینک ۲ سال غم انگیز از عروج سرافرازانه ۲ تن از جوانان مخلص و بسیجی سلحشور که عمر شریف و کوتاه خود را در طبق اخلاص و در کمال تواضع و بی منتی و فروتنی تقدیم اسلام و انقلاب و خدمت صادقانه و حمایت مخلصانه و دفاع از حریم ولایت و امنیت نمودند تا عزت و اقتدار و امنیت و آرامش در این سرزمین پایدار و مستدام گردد، می‌گذرد؛ لذا برخود فرض میدانیم سالگرد عروج آسمانی شهدای گرانقدر، بسیجی شهید بشیر حمیدی و بسیجی شهید حسن کارونی را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنافداه) و مقام عظمای ولایت و نیز خانواده‌های معزز و مکرم این ۲ شهید و مردم شریف و نجیب شهرستان باوی بویژه اهالی غیور و شهید پرور شیبان تسلیت و تعزیت عرض نماییم و برای آن شهدای عالی مقام علو درجات و حشر با اولیای الهی و برای خانواده‌های معظم و بستگان مکرم صبر جمیل و اجر جزیل از خداوند سبحان مسئلت داریم و عهد و میثاقی مجدد با آرمان‌های والا و با ارزش انقلاب اسلامی در ادامه و استمرار راه و منش و نهج پرافتخار و استوار شهدا میبندیم، که راهتان مستدام و یادتان جاودان است.

شهیدی که در بیست و پنجمین سالگرد زادروزش آسمانی شد

شهیدان بشیر حمیدی و حسن کارونی در سال ۹۷ خورشیدی طی یک حمله تروریستی به شهادت رسیدند.

به نقل از خانواده شهید بشیر حمیدی، وی در شب ۲۵ سالگی زادروز خود به شهادت رسید. بر اساس این گفته‌ها شهید حمیدی از خانواده خویش خواسته بود تا امسال جشن تولدی متفاوت برای وی برگزار کنند تا هرگز فراموش نشود. همچنین قرار بود تا راس ساعت ۱۲ به خانه بازگردد، اما ساعت ۹ و نیم شب با حمله «تکفیری‌های داعشی» به شهادت رسیده و «هدیه تولید خود را صبح همان روز دریافت کرد.»

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.