کد خبر : 6152
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 اردیبهشت 1399 - 10:19
-

پیش بینی مشارکت ۱۰ میلیارد تومانی مردم استان در اطعام مهدوی

قائم مقام کمیته امداد استان سمنان از پخت ۳۱۳ هزار پرس غذای گرم در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: پیش بینی شده این غذای گرم با مشاکرت خیرین و مردم نیک اندیش استان سمنان قبل از افطار به دست نیازمندان برسد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، محمد قوسی با بیان اینکه

قائم مقام کمیته امداد استان سمنان از پخت ۳۱۳ هزار پرس غذای گرم در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: پیش بینی شده این غذای گرم با مشاکرت خیرین و مردم نیک اندیش استان سمنان قبل از افطار به دست نیازمندان برسد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، محمد قوسی با بیان اینکه در سال جاری با توجه به وحود مشکلات اقتصادی ناشی از کرونا و تاکید مقام معظم رهبر یبر پویش همدلی و مواسات خاطرنشان کرد: طرح اطعام مهدوی در سال جاری توسط کمیته امداد با همکاری ۳۰ آشپزخانه سمنان آغاز شد.

وی با بیان اینکه تا کنون شهرستان های آرادان، سمنان، میامی ، دامغان و امیر آباد شروع بع  پخت و توزیع غذای گرم با همکاتری آشپزخانه های کردند تصریح کرد:

وی با بیان اینکه مشارکت مردم در اطعام افطاری اسل کذشته به پنج میلاردو ۷۰۰ میلیون تومان رسید تصریح کرد: پیش بینی می شود مشارکت مردم در سال جاری با توجه به کمک های جمع آوری شده به ۱۰ میلارد تومان افزایش یابد.

قائم مقام کمیته  امداد استان سمنان با بیان اینکه جشن آرزوها در سال های گذشته به صورت حضوری در بوستان ها و محفل های و مساجد و سالن های ورزشی برگزار می شد تصریح کرد: در سال جاری با توجه به شیوع کرونا جشن آرزوها بر بستر فضای مجازی برگزار می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.