کد خبر : 6020
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اردیبهشت 1399 - 14:01
-

در سال ۹۸، افزون بر ۲۸ میلیارد ریال تسهیلات به دهیاری‌های استان سمنان برای خرید ماشین آلات پرداخت شد

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، مهدی صمیمیان، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان  در نشست ویدئو کنفرانسی کمیته ملی پرداخت تسهیلات به دهیاری‌های سراسر کشور گفت: در سال ۹۸ ، افزون بر ۲۸ میلیارد ریال تسهیلات به دهیاری‌های استان سمنان برای خرید ماشین آلات پرداخت شد. وی افزود:در سال گذشته ۱۲ دستگاه ماشین آلات

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، مهدی صمیمیان، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان  در نشست ویدئو کنفرانسی کمیته ملی پرداخت تسهیلات به دهیاری‌های سراسر کشور گفت: در سال ۹۸ ، افزون بر ۲۸ میلیارد ریال تسهیلات به دهیاری‌های استان سمنان برای خرید ماشین آلات پرداخت شد.

وی افزود:در سال گذشته ۱۲ دستگاه ماشین آلات برای روستاهای استان خریداری شد که با خرید آن برای ۱۲ نفر اشتغالزایی شد.

صمیمیان عنوان کرد: بخش قابل توجهی از تجهیزات خریداری شده به روستاهای محروم شرق استان در شهرستان‌های شاهرود و میامی اعطا شد.

در این نشست ویدئو کنفرانسی ، ۲ طرح اقتصادی در روستای کلاته اسد شهرستان میامی برای ساخت مجتمع اقامتی و طرح توجیهی مرمت حمام تاریخی روستای گیور بیارجمند با مجوز پرداخت تسهیلات از سوی اداره کل دفتر امور روستاها و شوراهای استانداری سمنان به ترتیب به ارزش ۱۰ میلیارد ریال و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تصویب شد.با اجرای این طرح‌های اقتصادی و عمرانی برای ۲۳ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی می‌شود.

شایان ذکر است، بازپرداخت این تسهیلات به صورت تنفس یکساله، بازپرداخت چهار ساله و با کارمزد ۸ درصد از سوی بانک پُست بانک خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.