کد خبر : 5888
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 اردیبهشت 1399 - 7:49
-

۳ مورد جدید ابتلا به کرونا در سمنان ثبت شد

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی سمنان از ثبت ۳ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در مجموعه تحت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی سمنان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،فریور از ثبت ۳ مورد جدید ابتلا به کرونا در سمنان خبر داد و گفت: تا امروز ششم اردیبهشت ماه موارد مثبت قطعی ابتلا

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی سمنان از ثبت ۳ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در مجموعه تحت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی سمنان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،فریور از ثبت ۳ مورد جدید ابتلا به کرونا در سمنان خبر داد و گفت: تا امروز ششم اردیبهشت ماه موارد مثبت قطعی ابتلا به کرونا در سمنان به ۵۱۳ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه که از این تعداد ۴۲۲ نفر با بهبودی کامل ترخیص شده اند افزود: تا کنون ۸۲ درصد بیماران مبتلا به کرونا در سمنان بهبود یافته اند.

فریور با بیان اینکه همچنان باید رعایت نکات بهداشتی در دستور کار مردم قرار بگیرد تصریح کرد: خود مراقبتی مهمترین اصل برای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس است.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: در ماه مبارک رمضان هم باید فاصله‌ها و نکات بهداشتی مقابله با کرونا را همچنان مانند گذشته ادامه داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.