کد خبر : 5800
تاریخ انتشار : جمعه 5 اردیبهشت 1399 - 9:42
-

چالوس و هراز بعد از ظهر یک طرفه می‌شوند

برای تسهیل در آمد و شد خودرو‌ها، جاده‌های چالوس و هرازبعد از ظهر امروز جمعه ۵ اردیبهشت ماه یک طرفه می‌شوند. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،سرهنگ قدمی گفت:  با بیان اینکه در حال حاضر ترافیک در جاده‌های ارتباطی استان پرحجم و روان و سطح جاده‌ها به دلیل بارش باران لغزنده است، گفت: جاده‌های چالوس و

برای تسهیل در آمد و شد خودرو‌ها، جاده‌های چالوس و هرازبعد از ظهر امروز جمعه ۵ اردیبهشت ماه یک طرفه می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،سرهنگ قدمی گفت:  با بیان اینکه در حال حاضر ترافیک در جاده‌های ارتباطی استان پرحجم و روان و سطح جاده‌ها به دلیل بارش باران لغزنده است، گفت: جاده‌های چالوس و هراز امروز جمعه ۵ اردیبهشت ماه مسیر جنوب به شمال در صورت افزایش بار ترافیکی یک طرفه می‌شوند.

وی افزود: جاده چالوس ساعت ۱۵ امروز از کرج به سمت شمال بسته و از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج یک طرفه می‌شود.

سرهنگ قدمی ادامه داد: در جاده هراز نیز از ساعت ۱۷ امروز از رودهن به سمت شمال بسته خواهد شد و از ساعت ۱۹ تا ۲۴ عبور از آب اسک به سمت تهران یک طرفه خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی ساعت ۶ تا ۲۴ امروز در جاده هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه لاین شمال به جنوب محور سوادکوه در منطقه خطیر کوه به علت ریزش و رانش کوه همچنان مسدود است، گفت:تمامی تردد‌ها در این محور از یک لاین با هماهنگی پلیس راه در حال انجام است.

رئیس پلیس راه مازندران از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.