کد خبر : 5781
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 اردیبهشت 1399 - 19:57
-

بهبودی بیش از ۸۷ درصد مبتلایان به کرونا در شاهرود

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهروداز بهبودی بیش از ۸۷ درصد مبتلایان به ویروس کرونا در حوزه جغرافیایی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود خبر داد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در شاهرود تا چهارم اردیبهشت ماه گفت: طی دو روز گذشته با شناسایی

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهروداز بهبودی بیش از ۸۷ درصد مبتلایان به ویروس کرونا در حوزه جغرافیایی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در شاهرود تا چهارم اردیبهشت ماه گفت: طی دو روز گذشته با شناسایی ۶ مورد جدید مجموع موارد مثبت قطعی به ۵۴۱ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۴۷۴ نفر یعنی بیش از ۸۷ درصد بهبود یافته اند افزود: رعایت بهداشت فردی باید همچنان مدنظر افراد قرار گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه شاهد سیر نزولی روند ابتلا به این ویروس هستیم تصریح کرد: نکته مهم نیز کاهش چشمگیر آمار ابتلا در گروه‌های پرخطر به دلیل رعایت توصیه‌های بهداشتی است و اطرافیان هم با جدیت و دقت بیشتری از سلامت آن‌ها محافظت و مراقبت می‌کنند.

چمن گفت: افراد چنانچه کمترین علائمی از ابتلای به عفونت حاد تنفسی در گروه‌های آسیب پذیر مشاهده کردند مراجعه به مراکز بهداشتی درمانی و اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) را الزامی تلقی کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.