کد خبر : 5754
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 اردیبهشت 1399 - 23:32
-

با صبر می‌شود بر ویروس کرونا و دشمن اسرائیلی غلبه کرد

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب ‌الله لبنان به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان به ایراد سخنرانی پرداخت. سید حسن نصرالله گفت: همه می‌دانیم که رعایت موارد و توصیه‌های بهداشتی نیازمند صبر است… شکی نیست که موضوع سختی است همانطور که مسائل معیشتی و خورد و خوراک مردم سخت است.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب ‌الله لبنان به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان به ایراد سخنرانی پرداخت.

سید حسن نصرالله گفت: همه می‌دانیم که رعایت موارد و توصیه‌های بهداشتی نیازمند صبر است… شکی نیست که موضوع سختی است همانطور که مسائل معیشتی و خورد و خوراک مردم سخت است.

دبیرکل حزب ‌الله لبنان افزود: با صبر می‌توانیم بر ویروس کرونا غلبه کنیم. با صبر می‌توانیم بر دشمن اسرائیلی غلبه کنیم.

وی اظهار کرد: معنای صبر ایستادگی بدون فروپاشی است. عصبانی نشدن و کنترل خود است. روزه، تمرینی سالانه برای تمرین صبر است. صبر کلید پیروزی است.

سید حسن نصرالله گفت: مبارزه با کرونا و پایبندی به اقدامات [برای مبارزه با آن] واجب استبه لطف تلاش‌های دولت و وزارت بهداشت و پایبندی مردم، وضعیت ما در لبنان در مبارزه با کرونا خوب است.باید توصیه‌ها و اقدامات [سفارش‌شده] را ادامه داد و شکیبایی به خرج داد. ما با صبر می‌توانیم بر کرونا پیروز شویم.

وی افزود: در سال‌های اخیر، متأسفانه ماه رمضان، به ماه سریال‌های تلویزیونی تبدیل شده استدر روایات آمده که این ماه، ماه نماز، دعا، تضرع و روزه و صله رحم و مراقبه و محاسبه نفس است که چه کرده. این ماه ماه طلب مغفرت است.

دبیرکل حزب الله لبنان خاطرنشان کرد: اولویت در این ساعات و ماهی که در راه است،‌ این امور است. علی الظاهر اقدامات متعلق به وضعیت کرونا ادامه می‌یابد و احتمال قوی این است که مردم دنیا ماه رمضان را در خانه طی کنند نه در مساجد و شاید در این خیری باشد که ما ندانیم. شاید وضعیت تا یک سال هم ادامه داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.