کد خبر : 5745
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 اردیبهشت 1399 - 16:28
-

رسیدگی به تخلفات ۶۳ شرکت حمل و نقل کالا و مسافر استان سمنان

رئیس اداره حمل و نقل کالا و مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان، از رسیدگی به تخلفات ۶۳ شرکت حمل و نقل در سطح استان طی سال ۹۸ خبر داد. به گزارش  پایگاه خبری کارنامه فردا ، مجید عرفانی تبار صبح چهارشنبه در نشستی با اصحاب رسانه و خبرنگاران به میزبانی

رئیس اداره حمل و نقل کالا و مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان، از رسیدگی به تخلفات ۶۳ شرکت حمل و نقل در سطح استان طی سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری کارنامه فردا ، مجید عرفانی تبار صبح چهارشنبه در نشستی با اصحاب رسانه و خبرنگاران به میزبانی اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان سمنان با اشاره به رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و رانندگان حمل و نقل جاده‌ای در سال ۹۸، تاکید کرد: تخلفات ۶۳ شرکت حمل و نقل کالا و مسافر در سال گذشته رسیدگی شد.

وی افزود: رسیدگی به تخلفات به منظور کنترل و نظارت بر عملکرد رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای برون شهری و اجرای دقیق قوانین و مقررات مربوطه صورت می‌پذیرد.

رئیس اداره حمل و نقل کالا و مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان، بیان کرد: در جلسات کمیسیون‌های مواد ۱۱ و ۱۲ استان طی سال گذشته همچنین به ۴۷ مورد تخلف رانندگان حمل و نقل جاده‌ای در سطح استان نیز رسیدگی و احکام متناسب صادر شده است.

عرفانی تبار گفت: عمده تخلفات شرکت‌های حمل و نقل کالا شامل مغایرت مندرجات بارنامه، دریافت کمیسیون اضافی، عدم رعایت مقررات در تهیه و تنظیم بارنامه و تخلفات شرکت‌های حمل و نقل مسافر شامل برخوردهای نامناسب رانندگان، عدم رعایت مقررات در صدور صورت وضعیت و… بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.