کد خبر : 5587
تاریخ انتشار : شنبه 30 فروردین 1399 - 17:26
-

بسیج جامعه زنان استان سمنان در طرح مواسات مشارکت می‌کند

مدیر بسیج جامعه زنان سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به اقدامات متعدد زنان بسیجی در مقابله با شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: همچنین بسیج جامعه زنان استان سمنان در طرح مواسات مشارکت می‌کند. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،عفت دیابی در گفت‌وگو با خبرنگاران به تشریح اقدامات انجام‌ شده بسیج جامعه زنان

مدیر بسیج جامعه زنان سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به اقدامات متعدد زنان بسیجی در مقابله با شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: همچنین بسیج جامعه زنان استان سمنان در طرح مواسات مشارکت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،عفت دیابی در گفت‌وگو با خبرنگاران به تشریح اقدامات انجام‌ شده بسیج جامعه زنان استان سمنان در راستای مقابله با کرونا اظهار داشت: فعالیت بسیج جامعه زنان استان سمنان از نخستین روزهای اسفندماه در ۲ حوزه مجازی و حقیقی با انجام اقدامات مختلف آغاز شد و این فعالیت‌ها همچنان ادامه دارد.

وی افزود: برای فعالیت در بخش حقیقی ۱۰ حوزه مقاومت بسیج جامعه زنان استان سمنان وارد عمل شده است.

مدیر بسیج جامعه زنان سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: بانوان بسیجی بیش از ۲۰۰ پایگاه بسیج در استان سمنان در موضوعات مختلف از جمله دوخت و‌ تولید ماسک، دوخت گان و تهیه لباس بیماران، دوخت ملحفه بیمارستانی، بسته‌بندی مواد ضدعفونی‌کننده، تهیه و بسته‌بندی سبد کالا و اهدا به خانواده‌های نیازمند در حال فعالیت هستند.

دیابی راه‌اندازی گروه‌های مختلف با عنوان «هر خانه یک کارگاه ماسک دوزی»، دل‌های با صفا، انجام مشاوره‌های اسلامی با حضور ۴۰ مشاور متبحر در این حوزه، مددکاری اجتماعی، کنترل اضطراب و امیدبخشی، مدیریت افکار منفی را از جمله اقداماتی عنوان کرد که از سوی بسیج جامعه زنان استان سمنان در فضای مجازی برای مقابله با کرونا در حال انجام است.

وی گفت: طرح جهادی «هر خانه یک پایگاه انتقال خون» از ۱۹ فروردین‌ماه به همت بسیج جامعه زنان انجام‌ شده است.

مدیر بسیج جامعه زنان استان سمنان اضافه کرد: قرار بر این بود اهدای خون در قالب اجرای طرح جهادی «هر خانه یک پایگاه انتقال خون» از نوزدهم آغاز و در روز بیست و پنجم فروردین‌ماه پایان یابد که با توجه به استقبال خوب بانوان بسیجی استان سمنان و با هدف رعایت اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی اجرای این طرح تا پایان فروردین‌ماه تمدید شده است.

دیابی گفت: تاکنون ۱۶۸ بانوی بسیجی استان سمنان در اجرای طرح اهدای خون مشارکت داشته‌اند.

وی قدردانی از مدافعان سلامت را از دیگر اقدامات بسیج جامعه زنان استان سمنان عنوان کرد و گفت: با اهدای شاخه‌های گل به درب منازل پرستاران بیمارستان کوثر سمنان رفتیم و قدردانی خود را از زحمات این قشر زحمتکش با اهدای شاخه‌های گل بیان کردیم.

مدیر بسیج جامعه زنان سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: بسیج جامعه زنان این استان در اجرای رزمایش «مواسات و کمک مؤمنانه» با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند نیز وظیفه تشویق و ترغیب بانوان را برای مشارکت در این طرح بر عهده دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.