کد خبر : 4719
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 فروردین 1399 - 20:59
-

کشف مواد مخدر در عملیات مشترک با پلیس کرمان

فرمانده انتظامی استان از کشف ۴۷۲ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک با پلیس استان کرمان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،سردار ” عبداله حسنی ” در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در پی اقدام گسترده اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد قاچاقچیان قصد انتقال مقادیری مواد

فرمانده انتظامی استان از کشف ۴۷۲ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک با پلیس استان کرمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،سردار ” عبداله حسنی ” در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در پی اقدام گسترده اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد قاچاقچیان قصد انتقال مقادیری مواد مخدر از استان سیستان و بلوچیستان به یکی از استان های جنوبی کشور را دارند.

وی به پیگیری های دقیق و بررسی های نهایی ماموران و همچنین هماهنگی با رده های انتظامی در استان کرمان خبر داد و گفت: محورهای مواصلاتی با رصد لحظه ای پلیس سمنان تحت پوشش محسوس و نامحسوس ماموران انتظامی قرار گرفت.

سردار حسنی از توقیف یک دستگاه خودرو سمند در شامگاه گذشته با رانندگی یک مرد و سرنشینی یک زن خبر داد و گفت: در بازدیدهای صورت گرفته از خودرو مذکور ۳۹۶ کیلو و ۶۰۰گرم تریاک و ۷۵کیلو و ۶۰۰گرم هروئین کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به هماهنگی های لازم قانونی و توقیف خودرو گفت: ۲ قاچاقچی نیز در این راستا دستگیر شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.