کد خبر : 409
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 مرداد 1398 - 7:05
-

پویش «فقط به عشق علی» برای انجام یک کار خوب

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: هم‌زمان با هفته امامت و ولایت و در آستانه عید سعید غدیر خم مردم نیکوکار استان سمنان به پویش مردمی «فقط به عشق علی» برای انجام یک کار خوب پیوستند. به  گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،محسن مسعودیان گفت: هم‌زمان با هفته امامت و ولایت و در آستانه عید سعید

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: هم‌زمان با هفته امامت و ولایت و در آستانه عید سعید غدیر خم مردم نیکوکار استان سمنان به پویش مردمی «فقط به عشق علی» برای انجام یک کار خوب پیوستند.

به  گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،محسن مسعودیان گفت: هم‌زمان با هفته امامت و ولایت و در آستانه عید سعید غدیر خم مردم نیکوکار استان سمنان به پویش مردمی «فقط به عشق علی» با هدف دستگیری از نیازمندان و توسعه فرهنگ نیکوکاری پیوستند.
وی با اشاره به اینکه عید غدیر خم به‌نوعی بزرگ‌ترین عید مذهبی شیعیان عالم است تصریح کرد: این عیدی است که فرصت‌های زیادی را برای ما شیعیان فراهم می‌کند تا نشان دهیم شیعه ادامه‌دهنده منش و مرام امامش است.
مسعودیان راد بابیان اینکه پویش بزرگی تحت عنوان «فقط به عشق علی» آغازشده این پویش مردمی و تا عید غدیر ادامه دارد تصریح کرد:در این پویش کاربران فضای مجازی قصد دارند برای عید بزرگ غدیر یک کار خوب هرچند کوچک را به عشق مولا امیرالمؤمنین علی (ع) انجام دهند و با هشتگ #فقط_به_عشق_علی در صفحات مجازی خود منتشر کنند و با مشارکت در پویش عظیم بزرگ‌ترین عید عالم، عید غدیر و با شعار #فقط_به_عشق_علی نقشی هرچند کوچک در رساندن عظمت و بهجت این روزبه سایرین داشته باشند.
مدیر کل کمیته امداد استان سمنان هدف از اجرای پویش مردمی «فقط به عشق علی» نیکوکاران برای اطعام نیازمندان و همچنین ترویج فرهنگ نیکوکاری در سطح جامعه دانست و خاطرنشان کرد: تنها درگاه مشارکت در این پویش از طریق شماره‌گیری کد دستوری#۱*۸۸۷۷* تلفن همراه است.
پویش «فقط به عشق علی برای روز علی» از سال ۹۷ آغاز شد و تمام تلاش ما این است که در سال‌های متوالی این امر، یک سنت حسنه برای عموم مردم شود

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.