کد خبر : 3338
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 دی 1398 - 14:43
-

پیگیری طرح اختصاص سهمیه بنزین سفر ویژه نوروز ۱۳۹۹

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: طرح بنزین سفر ویژه نوروز ۱۳۹۹برای ترویج سفرهای گردشگری در ایام نوروز از سوی وزارت کشور و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حال پیگیری است. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، مهدی جمال در نخستین نشست مشترک ستاد هماهنگی خدمات سفر استان سمنان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: طرح بنزین سفر ویژه نوروز ۱۳۹۹برای ترویج سفرهای گردشگری در ایام نوروز از سوی وزارت کشور و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حال پیگیری است.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، مهدی جمال در نخستین نشست مشترک ستاد هماهنگی خدمات سفر استان سمنان ویژه نوروز ۱۳۹۹ افزود: این اقدام به دنبال اجرای طرح سهمیه بندی بنزین در کشور در حال پیگیری است.
وی گفت: با توجه به رشد اقامت در استان سمنان، ضریب اشغال تخت های تأسیسات گردشگری در تابستان ۱۳۹۸ از ۸۰ درصد کاهش نیافته است.
جمال افزود: دبیرخانه دائمی خدمات سفر این استان در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تشکیل سده که با همکاری سایر دستگاه های اجرایی با دبیرخانه رشد گردشگران و مسافران را شاهد خواهیم بود.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان سمنان افزود: برنامه ریزی برای ارایه خدمات شایسته به مسافران و گردشگران، تبلیغات و راهنمائی مسافران و گردشگران و … از اهداف و راهبرد بلندمدت ستاد هماهنگی خدمات سفر است.
جمال گفت: معرفی ظرفیتها و توانمندی های گردشگری استان به شیوه ها و مدل های نوین از طریق گردشگری مجازی امکان پذیر است و این برنامه در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سرمایه گذاری و صنایع دستی در حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رونمایی خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان نیزدراین نشست گفت: تحقق شعار معبر به مقصد با همکاری دستگاه های اجرایی که منجر به رشد گردشگری و اقتصاد استان سمنان می شود، تحقق خواهد یافت.
منوچهر فخری افزود: با توجه به اینکه استان سمنان گردشگر پذیر و هدف خدمت رسانی است، دستگاه های اجرایی باید در این خصوص همکاری نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.