کد خبر : 192
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 مرداد 1398 - 22:05
-

برگزاری اردوی قرآنی طرح میقات با مشارکت ۵۰ قران آموز دراستان سمنان

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،حجت الاسلام شقلی گفت: اردوی قرآنی طرح میقات با مشارکت ۵۰ قران آموز دراستان سمنان در حال برگزاری است. در حاشیه بازدید مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان سمنان از طرح اردوئی تربیتی میقات موسسه فرهنگی، قرآنی نورالتقلین در منطقه دربند شهرستان مهدیشهرگفت: رویکرد‌های این طرح، تربیتی و آموزش سبک

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،حجت الاسلام شقلی گفت: اردوی قرآنی طرح میقات با مشارکت ۵۰ قران آموز دراستان سمنان در حال برگزاری است.
در حاشیه بازدید مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان سمنان از طرح اردوئی تربیتی میقات موسسه فرهنگی، قرآنی نورالتقلین در منطقه دربند شهرستان مهدیشهرگفت: رویکرد‌های این طرح، تربیتی و آموزش سبک زندگی اسلامی است

مدیر طرح میقات موسسه نورالثتقلین استان سمنان، با بیان اینکه در این موسسه سه طرح در حال اجراست اضافه کرد: طرح میقات ۴٠ روزه از جمله این برنامه ها است.

وی تصریح کرد: در طرح اردویی که به صورت شبانه روزی با شرکت ۴٠ نفر در اردوگاه حضرت مهدی (عج) دربند برپا شده، ۴٠ نفر از قرآن آموزان استان سمنان پس از طی مراحل پذیرش جذب و تحت پوشش برنامه های آموزشی قرار گرفته اند

شقلی اذعان داشت: دانش آموزان پذیرفته شده پس از پنج روز برنامه آزمایشی و ٣۵ روز برنامه اردویی شبانه روزی، تحت پوشش استادان حافظ قرآن کریم اعزامی از شهر مقدس قم آموزشی های مربوط به حفظ قرآن کریم را فرا می گیرند.

مسئول اجرایی طرح میقات در استان سمنان افزود : شرکت کنندگان در این اردو در مدت دوره یک تا سه جزء قرآن را حفظ کرده و در فعالیت های مختلف تربیتی از جمله جنگ شادی، کلاس های معرفتی احکام و اعتقادی، مراسم انس با شهدا و اعزام به اردوی زیارتی مشهد مقدس شرکت می کنند.

وی هزینه برگزاری این اردو را ٢۵ میلیون ریال ذکر کرد و گفت: شهریه دریافتی از هر دانش آموز در این اردو سه میلیون و ۵٠٠ هزار ریال است.

شقلی، با بیان اینکه در سایر طرح های این موسسه قریب ١٠٠ نفر شرکت دارند گفت: بقیه طرح ها در مکان موسسه واقع در میدان ابوذر سمنان اجرا می شود و دانش آموزان و علاقه مندان رده سنی ٩ تا ١٨ سال در این طرحها شرکت می کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.